Turystyka

0
51

Piękny raj na wyspie, taki jak Jamajka, jest jednym z ulubionych miejsc turystycznych. Ta popularność nie wzrosła jednak z dnia na dzień; rząd poświęcił wiele wysiłku, aby cały świat dowiedział się, co ma do zaoferowania ta mała wyspa Karaibów, od promowania swoich wspaniałych plaż i bujnych gór, po przyciąganie dużych inwestorów, takich jak znane kurorty i hotele było trudnym zadaniem dla ministerstwa turystyki na wyspie. Wszystkie wysiłki nie poszły jednak na marne, ponieważ dziś Jamajka jest jednym z najpopularniejszych miejsc wakacyjnych wśród turystów z całego świata.

Jamaica Tourist Board ma siedzibę w nowoczesnym budynku biurowym w New Kingston na Jamajce. Zarząd jest odpowiedzialny za marketing Jamajki, aby wyspa zachowała swoją pozycję jako najważniejszego celu podróży na Karaibach. Program promocji turystyki, który zajmuje się marketingiem turystyki, public relations, reklamą, marketingiem wydarzeń i innymi przedsięwzięciami promocyjnymi, podejmowany jest przez Jamajską Wspólnotę Turystyczną zarówno lokalnie, jak i za granicą.

Jamaica Tourist Board została założona w 1965 roku i realizuje swoją misję poprzez międzynarodową sieć przedstawicieli i biur na głównych rynkach, takich jak Los Angeles, Toronto, Nowy Jork, Londyn, Chicago, Tokio, Frankfurt, Dallas, Atlanta, Rzym, Paryż i więcej.

Ta akcja odzwierciedla koncentrację Rady i koncentruje się na lokalnych działaniach w celu przeprowadzenia zagranicznych działań marketingowych i obejmuje takie programy, jak relacje ze społecznością, reklama, Jamajka z Insiderów, produkcja wydarzeń i projektów specjalnych, rejsy wycieczkowe, lokalna edukacja publiczna i świadomość szkół i dorośli, spotkania z ludźmi, planowanie i badania korporacyjne, zapoznanie się z produktami przez biura podróży i grupy prasowe, zasoby ludzkie i system informacji zarządczej.

Jamajska Wspólnota Turystyczna jest dynamiczna, zorientowana na konsumentów, innowacyjna i dobrze zarządzana przez przewodniczącego wybranego przez Ministra Turystyki. Codziennym biegiem zarządza dyrektor ds. Turystyki przy pomocy pięciu zastępców dyrektora, z których każdy nadzoruje dział.

Rada ułatwia zrównoważony rozwój produktu turystycznego i inwestycje w branży turystycznej jako całości. Pomagają również w utrzymaniu standardów oraz wzroście zasobów ludzkich i szkoleniach, a także umożliwiają marketing i promocję produktów turystycznych w taki sposób, aby utrzymać Jamajkę jako najważniejszą destynację turystyczną na Karaibach.

Jednym z wielu osiągnięć Jamajskiej Izby Turystycznej jest zdobycie konsekwentnych pochwał za kampanie reklamowe, z których najsłynniejszą jest „One Love” inspirowana przesłaniem artysty Boba Marleya. Ponadczasowe obrazy i melodie tej poruszającej serii zabrały trwałe piękno Jamajki, które zostało osadzone w sercach i umysłach ludzi na całym świecie przez ostatnie dwanaście lat.